Ugens Rapport: Fede Dukkefingre


cec6fc98aa

Hah! Der var engang hvor “Ugens Rapport” var et hit på hylderne i kioskerne. Hvor det var noget af det frækkeste man kunne købe sig til på skrift og billeder… Those days are gone! Og heldigvis for det.

Min sidste uge var der så meget fart på at jeg nærmest ikke har fordøjet detaljerne af den endnu. Jeg kom hjem fra intens weekend på kursus og en underviser, som kravlede helt ind i min hjerne og rykkede rundt på min egen forestilling om min kommende profession. Samtidig var det et gensyn med et varmt og frækt bekendtskab, som både har været og er ret tæt på mig. Og efter 2 døgn med intens læring huskede jeg også hvordan det er at dyrke sex med ham. Jeg var brugt! Dog denne gang udelukkende i overetagen. Det var herligt at vi formåede at holde diskretionen og samtidig have vores egne små smil undervejs, når undervisningen ramte emner som sexualitet og hvad der sker i hjernen, når man dels er forelsket og elsker. Jeg tog hjem med en masse ny viden og en herlig togtur hjem gjorde at snakken blev noget mere privat om hvad der rør sig i hver vores liv både på den frække og den ikke frække side. Herligt!

Først var det mandag og hurtigt blev det fredag. Og fredag! Da ville jeg have ønsket at internettet og alle de muligheder det giver ALDRIG var opfundet! Tilbage med de grå sider og at man er nød til at kunne vende siderne i et blad for at se noget.Teknologien er bare ikke smartere end de fede dukkefingre der styrer det. For fuck sake! Mine små dukkefingre fik så lavet opkald midt om natten, og deriblandt ét som aldrig måtte have fundet sted. Følte jeg mig dygtig!? Det tror jeg ikke!

34645-hvilken-brnetime-elskede-du-som-barn--

Lavede jeg et indlæg om at være den lykkelige ukomplicerede elskerinde? Og få dage senere ringer jeg en gift mand op midt om natten uden at vide det. Jeg følte mig ikke særligt ukompliceret, da jeg om morgenen blev stillet det relevante spørgsmål: Hvad sker der for et opkald til mig kl. sent i nat? Og at jeg først dér skulle til at finde ud af hvad der var sket, var bestemt ikke et af mine smukkeste øjeblikke.

I mit hovede var der dømt katastrofe! Heldigvis for mig er der en anden der formår at holde hovedet koldt og faktisk også hjælpe mig inden jeg går helt i koma af dårlig samvittighed og samtidig lade det blive weekend med et frækt smil på læben på trods af den super trælse start på dagen. Har jeg før nævnt at han er super cool og ret fantastisk i hans tilgang til mig? 😉

tumblr_mn2ixkgbaD1ra9vkuo1_500

Lige nu er min kalender mere fyldt end jeg virkeligheden kan overskue uden at have den lige i nærheden. Jeg kigger indimellem i den for at være sikker på at jeg er rette sted. Søndag havde jeg ro til at få kigget lidt nærmere på denne uges program og forberede lektier og det var herligt at blive forstyrret af en besked, som jeg opfattede som en usagt invitation om et stunt på en tur vi kunne dele noget af vejen. Men den her adrenalin-liderlige trunte blev klogere! 😉

Og jeg bliver faktisk rigtig glad over en besked, som bare handler om at han tænker på mig og giver lyd fra sig. Så…

På en skala fra 1-10

  • 10 point for at være ukompliceret liderlig og klar til at hoppe i en bil.
  • 0 point for social skills!

Jeg fik ikke skruet ned for liderligheden i tide og da jeg prøvede at padle i land med et svar over bæltestedet var det løb ligesom kørt. Great! Jeg er super dygtig til at være handicappet i mine social skills, når jeg er liderlig! Nogen gange kan jeg godt forstå hvis han får trang til at ryste på hovedet og tænke: Damn…! Tøs! 🙂

Det kan godt give en meget varm røv lagt sammen med at det ikke er gratis at vække nogen om natten. Så når han truer med at jeg kommer til at få tårer i øjnene, så tror jeg at jeg skal tage det som et løfte og håbe at  han glemmer bare en lille del af hvad han skal afregne for. Og lige dér skal jeg nok ikke gøre mig de helt store forhåbninger! 😉

8b3d9e08e8706e1e137979078da364e0.1

Jeg savner tid i min kalender til at blive revet rundt og at få varmet mine kinder med en velplaceret flad! (På sønderjysk: Få jen å æ dæckel!) Jeg trænger til en nulstilling og til at kunne sige Ja! Vi ses om 30 min, når jeg som idag bliver tilbudt ukompliceret knalderi i klubben og nærmest dårligt har tid til at svare andet end: Desværre! Bad timing, baby!

For nu må jeg nyde det herlige i at have mere lyst end tid og gøre et rigtig godt forsøg på ikke at blive en pest for mine omgivelser. Jeg kunne så starte med at vikle mine dukkefingre ind i gaffatape og gå i seng!

“Between two evils, I always pick the one I never tried before.”
― Mae West

7 tanker om “Ugens Rapport: Fede Dukkefingre

    • Tak 🙂 Fede dukkefingre kan lave rigtig meget støj uden at ville det. Men det kommer fra et varmt dukkehjerte 🙂

      Slag med sønderjysk lune gør ondt! Jeg kan ikke helt beslutte mig for hvad der er størst: Forventningens glæde eller frygt!? 🙂

      Like

      • same same, her ihvertfald 😉

        både jeg og manden min er sdr jyder.. temperamentsfulde på en afdæmpet måde. hvis det findes

        Like

      • Ah, ja det er jeg så også 🙂

        Vi har meget sjov ud af at snakke sønderjysk på de mest akavede tidspunkter… Og han er bestemt ikke sønderjyde, men har ret godt fat i accenten.. Lidt for godt nogen gange 🙂

        Like

  1. lyder ret underholdende..!

    manden min kan ik andet, og er lidt på spanden bare vi besøger århus el kbh.. i de tilfælde priser jeg mig lykkelig over, IK altid at have boet samme sted 😉

    Like

    • At vove sig uden for byskiltet og regionen er bestemt sundt. For nogen kunne man ønske at det var obligatorisk 😉
      Jeg synes det vigtigste er spændvidden inde i hovedet og ikke sproget.

      Og så er det også bare røvcharmerende, når der bliver skiftet fra kommando-rigsdansk til “Do har øjn som æn jerseyko!”

      Like

Skriv en kommentar