Swingerklub, lækker 4-kant og dukke-generthed


Vi gled rundt på madrasserne i Swingerklubben Adam og Eva… Det blev svedigt, intenst og nærværende. Præcis, som jeg havde håbet på.

1920

 

Endelig kom dagen hvor vi skulle mødes. Hende, som jeg begærer højt for hendes personlighed, hendes ligefremhed og hendes intellekt. Hendes krop er et godt stykke legetøj, hvor hun så lækkert tager imod hver eneste berøring og slik. Mmmm….

Sammen med hende var hendes wing-man (Som hun kalder ham!) Kæmpe hyl, kæmpe hænder og kæmpe pik. Og så jordbunden at det nærmest er umuligt at vælte ham. Ham og jeg kender hinanden i den frække vinkel. Godt stabilt knep med plads til gode grin og masser af nærvær.

Og den sidste i det slæng er så ham jeg kender godt. Ham, der kender min lyst rigtig godt og som tager det han kan bruge og lidt til. Just the way I like it!

Han og jeg ramte swingerklubben før de andre to. For mig var det faktisk rigtig rart at blive synkroniseret inden de to andre dukkede op. Hah… Og synkroniserede er vel endda så meget sagt! I garderoben startede allerede det provokerende modspil og jeg svarede med:

“Do you want an angry fuck!?”

 

Og det fik han… Ikke rigtig! Jeg må igen konstatere at nogen kan få mig hurtigt mild med en pik oppe i fissen på mig. Fuck! I det game er der mange ting der tricker mig. Hans overlegenhed og at han har lige præcis det våben jeg er allermest bange for: Lussinger!

Og så det faktum at jeg faktisk stadig er genert i en swingerklub. Ikke sådan tydeligt, men der er da klart en tanke på at nogen kigger på os. Som i… De står så tæt på at jeg kan få øjenkontakt med 3 mænd, hvis jeg kigger op. Og tro det eller ej, så er det faktisk en ny grænse at have sex med ham hvor andre kigger og at det er hårdere sex end jeg sådan normalt ser. Men igen… Det er nok bare inde i mit dukkehovede det sker. Men det er fedt og det har andre frække muligheder end den private stemning, som vi begge kender godt.

Apropos muligheder… Så er mindfuck dejligt. Så da jeg ligger halvt i en sofa, mens han knepper mig hvisker han i mit øre:

“Tænk hvis jeg nu blev kneppet i røven af en de mænd der står bag mig, men jeg knepper dig?” 

 

Splash!… Min fisse reagerede pronto… Så meget at jeg selv kunne mærke at der lige blev omkring 1/2 liter vådere mellem mine ben. Suk! Hvor er jeg nem! 😉 Og samtidig med et lille kig mod døren fordi jeg var opmærksom på at vores legekammerater snart kunne dukke op. Ikke at jeg på nogen ville tænke at det ville blive akavet og dog… Jeg følte mig en anelse presset, på den herligt liderlige måde.

“Gå ind hvor det er mørkt!”

 

darkroom

 

Nahaj! For så laver du møgbeskidte tricks med mig! Mmmm… Han nikkede. Det var en pudsig oplevelse at ende med at sutte pik gennem et gloryhole på en mand, som jeg kender godt. Og ved siden af mig stod en anden mand… Havde jeg nu ikke været så forbandet genert og han en smule mere tiltalende havde jeg stukket ham et kondom og vendt røven til imens. Men det har jeg jo slet ikke dukke-mod nok til… SUK!

Nå… Nu måtte de andre snart være dér… Vi landede på en madras i et mindre rum og jeg med ryggen til døren. Og ham den lækre løfter hovedet og kigger hen over mig og spør: “Vil du sutte?” og ind hopper 1 stk mand og glider ned over hans pik med munden. What!? Den havde jeg ikke lige spottet, men fedt! og et ret frækt syn.

Og igen endte jeg dér, hvor jeg havde svært ved at holde koncentrationen og var udfordret af at de andre snart måtte stå i døren. Jeg ved ikke hvor tydeligt jeg sendte de signaler, men pludselig rev han fat i mit hår og drejede mit hovede og sagde: KIG! Så du kan lære hvordan man sutter rigtigt pik!

FFS! Jeg gider rigtig godt lege med ham blandt andre. Jeg er så udfordret at hele min krop er en stor orgasme. Og ligesom jeg tænkte: NU må de andre være her, stoppede han piksutteriet med: Du skal stoppe nu. Vi har en aftale med et andet par, som kommer nu. Hvis det ikke trækker ud, så knepper jeg dig i røven bagefter!” Lige dér synes jeg det var et tarveligt trick af ham mod ham der suttede, samtidig med at jeg for vildt tænder på det maskuline overlegne i det.

I mit hovede skete: “Say What!?” Fuck! (igen) Det sagde han bare ikke! “Kan du se at der kunne jeg have fået mig en lille slavedreng. Han har kigget langt efter mig siden vi kom! Nu må vi se hvad der sker, ellers knepper jeg ham når de andre er gået.” 

Og da de andre så endelig dukkede op var linien ligesom lagt. Jeg var kneppet klar og tilpas synkroniseret med ham i det mindgame, som jeg synes er fedt. Og det fede er så at de intet får at vide om hvad der er sket inden de kom. Ikke at de regner med at vi har siddet og holdt i hånd og ventet på at de kom. Men stadig… Fedt!

Og så skulle den sexuelle kemi stå sin prøve mellem os alle 4. Og det gik SÅ herligt! Allerede da vi lå samlet hørte jeg min veninde sige til hendes partner, som var på vej til at knalde hende: “Skal du ha et kort!?” fordi han åbenbart var lidt længere om det end hun havde tålmodighed til. Og dér blev jeg 100% sikker på at de ville fungere så fint sammen med den humor vi praktiserer.

Vi byttede rundt på hinanden. Og legede på kryds og tværs. Det var dejligt at det fungerede uden de helt store akavede pauser. Dog må jeg sige at Swingerklubben Adam og Eva igen skuffer en anelse i primitivitet. Madrasserne er noget lort! Det fungerer bare ikke med stof lagner, som er halvt for store, så man glider rundt og slet ikke når man er 4 mennesker, som ikke er nogen små nips der roder rundt. Og så at mændene ikke fatter den helt normale distance til de legende. ØV! Hvilket også gjorde at ham den lange gik kold et par gange fordi han havde svært ved at abstrahere fra det. Man kunne ønske sig at der fra værten blev gået en runde for at se om alle føler sig rart tilpas, men han havde travlt med enten ikke at være tilstede, ligge på sofaen i loungen eller at komme med smådumme kommentarer om at han overvejede at ringe efter førstehjælp til os kvinder. Haha.. NOT nar!

Mit svar var: “Nej, det har vi selv medbragt!” 

Det var så fedt at opleve hende den lækre komme længe og vådt, mens hun blev slikket af ham jeg kender godt. Og se dem begge nyde hinanden rigtig liderligt. Og fik jeg præstations-angst af at skulle overtage fisseslikkeriet efter ham? Oh Yes! Dét der, kan ingen jo hamle op med! 🙂 Men det var dejligt at smage hende og bare nyde hendes fisse. Mmmmm!

Og føj hvor blev jeg egentlig kneppet meget…! Så meget at jeg åbenbart gik i stykker kunne jeg se da jeg var på toilettet. Og som jeg nu er igang med at reparere med ingen pilleri og mælkesyretabletter… Christ altså! 🙂 At han så prøvede at lave plads i min røv er en anden snak og dét gad jeg godt og forsøgte at slappe af uden at sige noget, og måtte give op inden det lykkedes er ikke øv, men omstændighederne var bare ikke lige til det. Det kan vi godt prøve igen… Når ham og jeg ses en anden gang… 😉

Og min fisse er åbenbart helt exceptionelt modtagelig lige nu. Jeg har det som om jeg har fået et nyt stykke legetøj! Fra sidste mandag hvor jeg sidst var i klub til det her:

Swingerklub – Promiskus Afklaring 

Så er der da ingen grænse hvor den der fisse bringer mig hen i dybden af mine orgasmer. Og det handler ikke om den kemi jeg har med præcis ham i uniformen. Det kunne man jo godt have den mistænkt for at tricke vildt over. Men nej, det er altså ikke personafhængigt og det ved jeg… Fordi det er afprøvet i mellemtiden 😉 Jeg kommer dybere og vådere end før. Fantastisk som -10 kg muligvis også gavner min lyst i den vinkel. Fordi det tror jeg kan være årsagen og så at jeg bare er en liderlig dukke, som fungerer bedst uden for mange dukketanker og hellere “Practice, what you preach!”

8504080

Og sådan endte jeg med at være så langt væk i orgasme at jeg svært kunne komme tilbage i min egen krop og jeg måtte bede ham der nu havde brugt mig småbeskidt om at blive liggende ovenpå indtil jeg lige havde samlet mig. Crazy, men fedt! Og en smule grænseoverskridende i forhold til at de 2 andre lå tæt op af os. Men nu var de vidst også blevet præsenteret grundigt for den side af mig. Hmmm… 😉

Det der setup gider jeg godt igen med de 3 andre. Jeg har lyst til at opleve meget mere fræk leg med dem. Jeg så et glimt af at hun havde de lækre mænd i hver ende, men slet ikke nok! 🙂 Og for mit vedkommende vil der helt klart ikke blive ret meget brok over de 2 mænd samtidigt på og i mig. Og hendes fisse er jeg langt fra færdig med at lære at kende. Og som deltager er det fedt at opleve at ingen endte med at være på sidelinjen eller trække sig helt væk. Wauw! 🙂

Så… Den stakkels mand som havde kigget langt efter ham jeg havde med, måtte nøjes med kiggeriet. Hmmm… En anden god beskidt gang vil jeg gerne se det stunt! 😛

Om aftenen ringede ham den lange til mig og jeg fik herligt røde dukkekinder (igen), da han sagde:

“Det var så fedt at se dig sammen med en anden. Jeg kan godt spotte det jeg kender med dig, men ham der… Han har fandme taget på dig. Det er fedt at se jeres kemi og hvordan han nøjagtig presser dig til hvad du har rigtig godt af!”

 

“Mmmm… I know that…Han er herligt dejligt møgbeskidt selskab. Det skjuler jeg nok ret dårligt.”

IMG_1496

Nå… Mens jeg nu kurerer my broken pussy, så begynder de blå mærker at dukke op på bryster og svært tydelige mærker på mine overarme. Og en bule i panden af en piercing, som jeg blev dickslappet med.

Og… Hvordan kan man placere et blåsort mærke på størrelse med en 5-krone mellem mine baller!? Uden at jeg på noget tidspunkt har tænkt AV!  Og det fantastiske er så at det ikke er mig der opdager det, men en anden i svømmehallen idag… Hah! Godt jeg kan mistænkes for at kunne lave et dukke-stunt med at falde bagover på en cykel eller noget… 😉

Den frække comfortzone er udvidet rigtig meget i det sidste stykke tid. Måske det er det min fisse reagerer på… Og at jeg selv synes at det har været dejligt, frækt og liderligt og stadig er det.

 

318960

 

Skriv en kommentar