Fisting: Min mund siger nej nej nej!


Du kan høre på mig, når jeg har brug for en pause… Jeg siger ret tydeligt fra… Eller stop!” 

“Søde skat… Nu har du lige råbt både nej og sagt stop, mens du har sprøjtet ud over mig… Hvad er det jeg skal lytte efter?” Han smågrinede…

“Har jeg? Fuck…”

Jeg startede allerede en uge inden med at sige nej… Eller i hvert fald være pænt forbeholden overfor at det ville lykkes ham at fiste mig. Og min reaktion da jeg modtog et billede af en pakke med 50 latexhandsker og “glæd dig” var det samme…

To ord… 1 finger… Fuck You!

Og hvordan havnede vi så alligevel dér med mig på ryggen og hans hånd og fingre tæt på min livmoder!? Altså Jesus kom jo til verden på grund af en jomfrufødsel! Hvis man altså tror på den slags… Vi endte dér, fordi jeg havde lyst til det og han var stædig nok til at holde mig op på det. Så vi sparer lige #metoo-bølgen for endnu et bidrag. Min mund sagde nej nej nej… Men det gjorde min krop absolut ikke! 🙂

“Jeg fister dig til du kommer, så du græder!”

Og jeg tænkte:

Det kommer ikke til at ske! Han kender ikke min krop. Jeg kommer ikke til at slappe nok af, så det kan lykkes. Drengerøv! 😛 

Jeg blev smækket op af væggen, da han kom ind i mit hjem. Bidt og holdt om halsen og smidt ned på gulvet, hvor jeg blev bidt på ryggen, i min røv og inderlår og fik en tunge bagi… Jeg bed mig selv i hånden, for at skåne mine naboer for skrig.

Jeg blev løftet op og smidt på ryggen i min seng. Og så startede kattens leg med musen (og 50 par latexhandsker!) Han lå mellem mine ben og havde al tid i verden til at vente på at det lykkes… At min krop gav efter. Og med alle parader jeg havde kæmpede jeg imod, fordi jeg var nervøs.

Jeg var flere gange tæt på orgasme, men den udeblev fordi jeg ikke gav den lov til at komme. Så meget kunne jeg da sabotere min egen lyst i parader… Flot dukkebarn!

Han skiftede hånd og flere gange havde vi øjenkontakt. Det føltes som om at min krop gav efter og jeg tog en dyb indånding… Og tadaaa! så var hans venstre hånd markant tættere på min livmoderhals… Suk! Det frække ved fisting er også dét jeg er mest bange for. At det gør ondt! Love to hate – Hate to love! For når først hånden er inde og har fået plads, så gør det mig åndeløs og liderlig.

“Du er ikke dyb… Så hvis jeg skal ind til albuen, så må du lære at blive en analprinsesse” Han grinede højt.

Jeg løftede bare hånden satte fingeren til min tinding.. Enough said! 🙂

Og så startede freak-showet! 😛 Jeg mistede evnen til at tale. Jeg mistede også evnen til at holde mine parader oppe og voila! så kom jeg første gang med hans knyttede næve der dansede rundt i min fisse. Jeg bed hårdt i min hovedpude for ikke at hive underboen inklusiv afkom op af sofaen midt i bedste sendetid med Disney Sjov.

“Du er nu meget sød som hånddukke!”

“Jeg har lyst til at tude!”

“Så gør det… Jeg stopper dig ikke.”

Og så tog han en tur mere hvor jeg ikke længere følte at jeg selv havde kontrollen over hvornår jeg kom. Men det havde han helt styr på… Og jeg var for alvor udfordret på ikke at kunne tale og have brug for en pause…

Så hvad gør prinsessen i et presset øjeblik..? Hun knipser da af ham! 😀

“Knipsede du lige af mig!?”

“Ja… Undskyld!” Men… (Og så holdt tale-evnerne igen op!)

Han lå med et smørret grin om munden og bare ventede på at talegaverne kom til mig… Jeg havde brug for et sæt årer nu! til at padle den hjem med! Og det fik jeg… Og så fik jeg rigeligt vand i øjnene, da pausen var slut og han kneppede min fisse med hans hånd, så jeg kom så hårdt at tårerne løb og jeg gik i krampe bagefter. Faktisk så rigeligt at jeg måtte have en ny pause hvor jeg følte at jeg havde været ude at køre i rutsjebane og min krop ikke rigtigt ville lande igen… Freak, altså!

Der er alligevel noget af et spænd fra, at tro at det ikke kommer til at ske, til at jeg ligger overgivet og tudende i min seng, på den gode måde. Note to self: Prøv! Og prøv også at bruge mindre energi på paraderne!

Og så var min fisse ødelagt og øm (Og liderlig!)… I flere dage. Som en forbandet teenager mødte jeg på arbejde dagen efter med sugemærker på halsen, som jeg måtte få mit lange hår til at dække, da jeg opdagede dem… For sent. Det er ikke rigtigt charmerende som teenager og slet ikke som +30 år! Det må han få lært!

Og efter en uge i solen med masser af afslapning af et sæt lange bryster, som åbenbart har tænkt sig at holde på hele farvepaletten af blå, lilla og gul, så har jeg stadig et par farvede “hooters” i lige så bleg udgave, som da jeg tog hjemmefra…

Gracias! 💋

Skriv en kommentar