Det Frække Sexlegetøj


Igår var jeg drivvåd i fissen, nærmest det meste af dagen… Idag er heller ikke en undtagelse. Jeg er hudsulten, møgbeskidt i mine tanker og snart er jeg nød til at onanere nok engang for ikke at blive midlertidigt sindssyg. Mens jeg  har siddet med min computer i skødet det meste af dagen, så kom jeg i tanke om, at der er noget i mine skuffer med sexlegetøj, som jeg mangler.

sexlegetøjsexlegetøj

Og så kan jeg da også lige tage en oprydning og få lagt det, så det er noget nemmere at overskue. Jeg ved ikke, hvor meget andre får deres brugt. Men jeg har efterhånden lidt af hvert til alle de lyster jeg har. Men jeg får det ikke brugt ret meget, alene. Det har jeg faktisk lyst til at gøre noget ved. Selvom jeg ved helt sikkert, hvad jeg foretrækker. Men det bliver brugt for lidt… Jeg vil også være brugt, snart! 😛

Men… Jeg har set mig varm på de her sataner, som jeg har bestilt idag, som nok kommer med posten om et par dage.

Japanske klemmer. Det super smarte med dem er at man kan variere smerten ved at man trækker i kæden, så det bliver en lidt mere udfordrende leg med smerte, når de sidder på brystvorterne. (Eller andre steder… Hmmm!)  Dem skal jeg nok komme til at elske at hade! Jeg har 2 andre sæt, men jeg synes ikke rigtig de giver det adrenalin-kick, som jeg forventer de her kan gøre. Om det er overmod, fordi jeg er særligt liderlig, det må tiden vise.

Apropos liderlig… Jeg skal fucking have en orgasme mere nu! Det her ender i noget værre griseri snart… 😛

 

Skriv en kommentar