Fra Røvsyg til Røvliderlig – Analnybegynder


Min røv skal du bare ikke kneppe!

Sådan har jeg haft det indtil nu. Men som tiden er gået er jeg blevet mere nysgerrig på om der kunne være noget dejligt at opleve med analsex. Har du fulgt med på min blog, så ved du også at jeg eeelsker er være den lykkelige giver, når det kommer til at andre gerne vil kneppes i røven… And the some. Men min egen røv har været NO-GO!

Tag nu ikke en enkelt dårlig oplevelse, som et faktum

Det er hvad jeg vil sige til andre, når de afviser at prøve noget nyt. Hold op med at tro at én dårlig oplevelse, betyder at du aldrig nogensinde kunne opleve at det faktisk er frækt og liderligt, hvis du har lyst, så gør det. For mig har det handlet om at jeg som meget ung, gav det et forsøg, hvor jeg reelt tænkte at det behøvede jeg aldrig at gentage. Det var nærmere provokeret frem end det var reel lyst fra min side og jeg var bare noget mere uerfaren (og naiv!) og gik med på legen. Og nej, med det udgangspunkt var det bare ikke fedt. Jeg fik intet! ud af det. Udover det hak jeg kunne sætte ved det, som afprøvet og “nogen” fik sin vilje. Så var den diskussion lagt ned… Flot! Men heldigvis blev jeg ældre… 🙂

Og med tiden blev en finger eller to i røven frækt

Jeg oplevede, at jeg trods en ikke så heldig start til analsex faktisk nød at få en finger i røven, når jeg blev kneppet i fissen. Faktisk oplevede jeg at det var dét der både kunne få mig til at blive endnu mere liderlig, men aldrig så meget at jeg reelt tænkte: Knep min røv! Jeg fandt aldrig på selv at gå på opdagelse i at bruge hverken plug eller dildo i min røv. Og hvorfor egentlig ikke det? Tja… Jeg var bare ikke klar. Jeg så mere de forhindringer jeg havde oplevet end alt det frække der kunne ske ved det.

Og heldigvis blev jeg også klogere

For ind sneg sig alligevel frække tanker om at give analsex et forsøg. Mest fordi jeg i mit voksenliv har set hvordan det for nogen kan være virkelig godt! Og også de oplevelser, som jeg har haft med andre, hvor jeg har været giveren. Så langt, så godt. Jeg begyndte samtidig også at få reelle fantasier om at blive taget i røven, når jeg onanerede. Det er et godt tegn! Men det kom bare aldrig over mine læber, når muligheden reelt var der… Fordi… Jeg var bange. Bange for at jeg alligevel måtte trække i land. Bange for at det ville ende i uheld, når nu jeg ikke havde foreberedt en ordentligt rengøring inden… Bla bla bla bla… Flere undskyldninger end gode argumenter. Jeg savnede én der kunne se udover den usikkerhed jeg havde og som tåler at det gerne må være uperfekt.

Og uperfekt er vejen frem

Jeg har købt mig et begyndersæt med analplugs, som jeg i de seneste par dage er gået igang med at bruge. Der er tre plugs i alt og jeg startede ud med den mindste, for at få en fornemmelse af om jeg reelt bliver liderlig af at have noget i min røv. And… I did! 😛

Jeg tog plug nr. 2 et par dage senere og kombinerede det med fræk leg, mens jeg legede med min fisse bevægede jeg pluggen i min røv… Fuck! Gåsehud! This is fun… 😛 Muligvis kan jeg faktisk godt ende med at komme til at elske en stiv pik i min røv. (Skrev jeg det!? Ja åbenbart)

Og idag kom jeg til plug nr. tre…

Læs også: Analsex: Min Nye Første Gang

En tanke om “Fra Røvsyg til Røvliderlig – Analnybegynder

  1. Pingback: Analsex: Min Nye Første Gang - Stjerneskud og Vildskud

Skriv en kommentar