Når lyst bliver til


… Tænksomhed.

Når 3 mennesker skal samarbejde om at have lyst og tid og være samme sted og samtidig forstå hinandens signaler, så kan det ende med… Ingenting!

Fakta er at jeg svarede: Ja – uden præcist at vide til hvad. Og regnede egentlig med at det var varm luft i hvertfald i det ene tilfælde, fordi jeg egentlig regnede med at han ikke kunne smutte fra arbejde og nok også sammenholdt med hans lyst til rigtig meget, som jeg ikke fornemmede at jeg var en del af… Idag. Jeg læser ham forkert nogen gange, men idag handlede det om mavefornemmelse. My bad…

Vi endte dér hvor jeg nåede at lufte idéen for 3.parten med den andens samtykke og alligevel endte med at det ikke blev til noget fordi tiden blev lige presset nok og det ville også presse på i den anden ende for de 2 herres familieliv. Forståeligt nok.

Er jeg skuffet? Nah! Sex er ikke vigtigere end at hvis det lykkes er det fedt. Lykkes det ikke, så er det røvtur, men ikke jordens undergang.

Men jeg er lige blevet vaccineret for at tage initiativ til det. Det egner mine dukke-gener sig simpelthen ikke til. Jeg er for følsom til ikke at vende det indad… Uanset om det har noget med mig at gøre eller ej. Jeg tolker alt for meget i hvad jeg har misforstået og ikke ser og formår ikke at skelne mellem snik-snak og et reelt tilbud, medmindre det bliver smidt lige ind i ansigtet på mig, så det ikke er til at misforstå og hvor det ikke er op til mig at vurdere om det er mig eller en anden, nogen har lyst til.

short-quote3

Så… Jeg kan ikke være SÅ fantastisk afklaret at jeg kan pakke det væk uden at det påvirker mig, så løsningen er at pakke muligheden for at det kan ske væk. Der er nok andre kvinder, som rigtig gerne vil og som er gode til at tage initiativ og samtidig formår ikke at tage det personligt, når det ender med ikke at lykkes. Den type er jeg bare ikke. Det handler ikke om mændene, men om at jeg ikke er færdigbagt nok til ikke at få brændte fingre.

Det betyder ikke, at jeg ikke har lysten. Den er der klart. RET meget endda. Og flirten er ganske underholdende. Jeg skal bare holde mine dukkefingre væk fra at FÅ det til at ske. Så må der gå lang tid imellem at tilbuddet er der, men hellere dét, end at jeg skal ende med at være så tænksom som nu.

quote-desire-is-a-powerful-force-that-can-be-used-to-make-things-happen-marcia-wieder-355181

 

Nu er der så et nyt regnestykke jeg har fået i minus. Jeg skylder 3.parten en super fræk aftale, hvor vi afregner for dårlig timing idag. Gad vide om det så kan hive det andet minus på den anden bogføringskonto op? I don´t think so 😉

Skriv en kommentar